Grąžinimo sąlygos

Įsigytas prekes galima grąžinti per 10 d. nuo jų pristatymo dienos.

Grąžinant prekes tiek jų pakuotė, tiek pačios prekės privalo būti tos pačios, kurias pirkote. Prekės negali būti išpakuotos iš specialios originalios jų pakuotės.

Norint grąžinti prekes, būtina susisiekti el. paštu, nurodant prekės grąžinimo priežastį, prekės pavadinimą, kiekį ir užsakymo numerį.

Prekes grąžinti galima į Omniva arba LP Express terminalą Vilniuje J. Tiškevičiaus g. 22. Telefono numeris grąžinimui: +370 676 20520.

Grąžinant prekes Pirkėjas privalo užtikrinti saugų prekių įpakavimą, kuris garantuotų saugų prekės ir originalios pakuotės transportavimą Pardavėjui.

Grąžinant kokybiškas prekes, grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

Nekokybiškų prekių grąžinimas yra nemokamas. Tokiu atveju Pardavėjas siuntimo lipduką sugeneruoja ir atsiunčia Pardavėjui.

Grąžintų prekių kokybė yra įvertinama per 15 d.d. nuo grąžintų prekių gavimo dienos po kurių Pirkėjo išlaidos yra atitinkamai kompensuojamos.